yok onun sebebi şudur arkadaşlar
erkek bir defa karıyı boşayabilecek cesareti gösteriyorsa, hep boşar. hele ilkini boşayan sonra daha rahat boşar. değer düşme meselesi bu.
kadınlar köle arıyorlar kendilerine. eee bu spartaküs çıkmış amk daha önce, zaten tecrübeli de, evliliğin başından itibaren yapacağımız her türlü pasif agresif, bipolar, delilik manyaklık seviyesinde yapacağımız her şeyi daha önce yaşamış, artık onları da yapamayız.
buna dokunmayın evlenmeyin, değeri düştü artık bunun.
buradaki değer düşmesi budur
01.01.2024 · 5. sıra
geuss
31.12.2023 00:03