evde yapılan spor spor değilmiş...
pirelli reklamı mısın lan pezevenk?
pull up spor değil
chin up spor değil
push up spor değil
burpees var mesela, sporla alakası yok olm onun
neyse daha saymayalım, bunlar çünkü spor değil
peki nedir bu spor? abi spor için önce;
- atlet alıyoruz kendimize
- eldiven alıyoruz bakın o şart
- spor şort alıyoruz hemen bi tane (ama şort dediysek bakın; climacool climalight climaüber airdry dryfit flexstrech falan bunlardan olacak. çünkü neden? çünkü sıradan şortla yapılan spor spor değildir)
- şort olmazsa tayt da olur ama kumaşı yukarıdaki özelliklere sahip olsun kesinlikle
- ayakkabı alıyoruz mümkünse airmax climamax übermax highjump superfoam3 climajump8 olanlardan
- bilek bandı kafa bandı falan alırsanız kas yapımı artıyor
- protein tozu alıyoruz, güzel bir shaker alıyoruz
- farklı çeşit supplementlerimizi saklamak için farklı saklama kapları alıyoruz
- bluetooth kulaklık alıyoruz, bakın bu şart
- smart watch alıyoruz çünkü nabzı bilmek önemli
tamam şimdi spora hazır olduğumuza göre, bir de domalacak salon buluyoruz. mortgage'la eve girer gibi 1 senelik anlaşıyoruz 3 taksitte ödüyoruz, aylık 200'ü falan gözden çıkarıyoruz.
tamam, spora hazırız.
salona geldik. ayna nerde abi? aynayı bulun. şimdi önce geçen haftadan bu yana kolumuza kıçımıza nolmuş ona bakıyoruz bi süre, sırtınızı dönün falan şöyle bir süzün vücudunuzu. maşallah adamım taş gibisin!
ilk hareketimiz biceps curl. aslında 15kg yapmamız lazım mesela ama 25'lik alıyoruz, maksat dostlar alışverişte görsün. 3x10 falan olması lazım düzenimizin ama biz 6 4 2 falan yapabiliyoruz ama olsun yeterli, her şeyin fazlası zarar zaten.
bench'e geçiyoruz. olurumuz toplam 80 ise mesela, 100 koyuyoruz. pozisyonu alıyoruz ve basıyoruz. basarken bakın şu önemli:
ııııggghhhhhhhhhaaartrrrhhh
pıssssssssssşşşşiiiuuuvvv
uuuuaaarrgggghhhjjjj
pıııısssssssşşşşiiiiuuuvvvvvv
uuuujauauajajmdidkauabej
aaah hassiktir... yine mi omzum attı amk ya...
of amk of şu omzum bi rahat bırakmadı ya...
"abi noldu spor?"
"bro sorma 120 bench'e ısınmadan girince attırdık omzu iyi mi..."