kedim mi diyeyim aq??
Sık geçen başlıklar
evcil hayvanlara oğlum kızım diye hitap etmek 5
ekşi'de görbize evlenmeyi ve çocuk yapmayı hala marifet sanan denyoları gösteren davranıştır. asıl marifet çocuk yapmak değil, o çocuğu sizin gibi bir evlat yerine topluma yararlı, iyi bir birey olarak yetiştirmektir. ayrıca bu ezikler, hayvan, aile hatta insan sevgisini hayatı boyunca hiç tatmadığı için tepkilerini genelde kafasında yarattığı (ve kazandığı) diyaloglarla belirtme ihtiyacı duyarlar.
şahsen hem kendi evcil hayvanlarıma hem de sokakta beslediğim kedilerin hepsine oğlum/kızım diye hitap ederim. sahipsiz ve korumasız canlıların tümüne bu şekilde yaklaşmanın kötü bir şey olduğunu düşünmüyorum.
şahsen hem kendi evcil hayvanlarıma hem de sokakta beslediğim kedilerin hepsine oğlum/kızım diye hitap ederim. sahipsiz ve korumasız canlıların tümüne bu şekilde yaklaşmanın kötü bir şey olduğunu düşünmüyorum.
evde kaldığımı sözlükten öğrendim
beğenmeyenlere genellikle, 'ne oldu lan beğenemedin mi yarram' şeklinde seslendiğim hitap. onu beğeniyorlar genelde.
kimin ne dediği, giydiği, yaptığı ile bu kadar çok ilgilenmek, kendine dert etmek, bunu internette yazmak için vaktini harcayan başka bir toplum olmadığını düşünüyorum.
resmen toplumsal bir akıl tutulmasının uzantıları bu hastalıklı dertler.
resmen toplumsal bir akıl tutulmasının uzantıları bu hastalıklı dertler.