Sık geçen başlıklar

ev beyi olup karı parası yemek 2

ekşi'de gör
3 ay paşalar gibi tecrübe ettim.
yine bir şey olsa da bassam istifayı 3 5 ay bu güzelliği yaşasam diye düşümüyorum.
bulasikları kurumadan sudan geçirin zor.oluyor,
biraz nemli kiyafetler daha kolay ütüleniyor.
herkesin çamaşırı kendi cekmecesinde olmalı.
halınım altını süpürmeyi ve çocuğu okuldan almayı umutmayacan ama.
cocuklar her gün tost yemek istemiyor bir de.
yeni dönem hayallerinden...

ben kıskanırım arkadaş! çalıştırmam! neyine yetmiyor benim maaşım? evde otursun çocuklarına babalık yapsın. ben eve geldiğimde kapıyı o açsın bana, anahtar taşımayayım yanımda!

playstation alırım bi'tane, akşama kadar oynasın.
cebine harçlığını da koyarım... daha ne?