bana göre; (bkz: algida)
seneler evvel çok kaliteli çok lezzetli diye tüketirdim. sonra, herkesin pancar şekerini bırakıp mısır şurubu şekeri kullanmaya başlamasını normal karşılıyoruz da o yetmezmiş gibi bir de bunların paketlerinde dondurma yazmadığını/yazamadığını ve sebebinin de hiç süt kullanmıyor olup her şeyi süt tozu ve su ile yapmaları olduğunu öğrendiğimde bitti benim için.
13.07.2015 · 33. sıra
nickininneolacaginakararveremeyenkisi
12.07.2015 08:41