hayatımın 11 yılını eskişehir'de geçirdim.
görüp görebileceğiniz en çirkef taraftara sahip olduklarını gayet iyi bilmekteyim. mesela "taraftar" olduğunu söyleyen bir kısım insancıklar, kadınların üzerinden forma falan çıkarttırırlar şehrin en kalabalık caddesinde ve bunu normal karşılarlar. kadın duruma isyan edince de diş geçiremezler ve de yanındaki erkek bireyi tehdit etmeye başlarlar ardından.
"bizim hassas noktamızı bildikleri halde forma giyerek provakasyon yapıyorlar." derler sonrasında da.
düşüşü olsun da çıkışı olmasın inşallah. kafa yapıları değişmediği sürece düşebileceği kadar aşağılara düşsünler. kendilerine devlet desteği sağlayacak bir "unakıtan" daha da bulamazlar zaten bundan sonra.
05.04.2021 · 37. sıra
karayeap
04.04.2021 15:55