eger varsa boyle bir sarki, uc dort gun araliksiz, sabahtan aksama dinlenerek tuketilmelidir. ilk gun biraz aglarsiniz. ikinci gun ilk dinleyisinizde filan aglarsiniz. ucuncu gun mideniz bulanmaya baslar. dorduncu gun sarkiyi kapattiginizda "oh be dunya varmis" dersiniz. sonra bir daha dinlediginizde bir bakarsiniz ki sarki bosalmis, eski sevgiliden bir sey kalmamis icinde. o zaman da inceden bir sizi duser icinize. sarkinin o icinizi acitan halini ozlersiniz.
ben müzik kültürü olmayan bir adamım. ne dinlediysem, ne öğrendiysem çoğunu senden öğrendim. kartımdan para çekilince gördüm yine. spotify'a üye yapmıştın beni, baktım, ayrıldığımızdan beri uzun zaman olmuş, 3 tane şarkı eklemişim listeme, gerisi aynı. sevgiliyi hatırlatan şarkılar, benim için listemdeki tüm şarkılar anlayacağın.
hala aynı şeyleri dinliyor, hala aynı hayatı yaşıyorum.
inan, bir arpa boyu yol katedemedim. spotify şahit.