Sık geçen başlıklar

eski sevgilinin sevgilisi olduğunu öğrenmek 1

ekşi'de gör
sizi ilgilendirmemesi gereken şeydir. bakın bir ilişki bittikten sonra o insanın artık hayatınızda olmadığını ve bundan sonra da hiçbir zaman olmayacağını kabul edin. o artık gitti yok. siz onu aylarca bekleseniz bile, yıllarca yol gözleseniz bile o gelmeyecek. onun hayatında artık siz yoksunuz tıpkı sizin hayatınızda onun olmadığı gibi. yapılan en büyük hatalardan birisi bu. giden birisinin ardından hala onunla ilgili hayaller kurmak, günün birinde onun sizin kıymetinizi anlayarak geri döneceğini düşünmek, onun da sizin gibi acı çektiğini sanmak ve siz onu beklerseniz onun değerinizi anlayıp döneceğini düşünmek.

ister geride kalan olun, ister giden ama herkes hayatına devam etmek zorundadır. kimse size beklediniz diye madalya takmayacak ya da karşınızdaki kişi "hala beni bekliyor, demek ki beni seviyor, ben onun kıymetini anladım, geri döneyim" diye düşünmeyecek. genelde insanlar ayrılık zamanı sürekli olarak geçmişi düşünür "bana şunları dedi, bana böyle değer verdi, bunların hepsi yalan mıydı?" soruları beyninde gezer durur. bu söylenen şeyler yalandır diyemem ama bu kadar ciddiye almayın. insanlar hep konuşur, hep vaatler verir, hep güzel şeylerden bahseder. önemli olan bazı şeylere bitme ihtimali olduğunu da bilerek başlamaktır. çünkü her şey biter ve herkes gider. kimse sizin yanınızda kalmak için sözleşme imzalamadı.

ayrılık sonrası çok zor olur biliyorum ama birinden ayrıldığınız saniye onunla ilgili hayatınızdaki her şeyi yok edin. mesajları silin, fotoğrafları yok edin, onu takip etmenizi sağlayan her şeyi hayatınızdan çıkarın. zaten olan her şey sizin zihninizde kalacak ve orada düşünmeye devam ederken bir de dönüp dönüp aynı şeylere bakmaya ve arabeske bağlamaya gerek yok. ben her zaman bunu yapıyorum, birisi hayatımdan çıkmak isterse ona ait her şeyi yok ediyorum. başlarda zor oluyor ama bunu yaptığınız an kabullenmek çok daha kolay oluyor.

siz kendiniz bir bütünsünüz ve birinin hayatınızdan gitmesi, sizi tercih etmemesi sizi eksik birisi yapmıyor. sizden sonra gittiği kişiyi de sizden daha iyi birisi yapmıyor. sadece birbirinize uygun iki insan olmadığınızı ve kendi yolunuzda devam etmeniz gerektiğini gösteriyor o kadar. onun artık olmadığını kabul ettiğiniz an onu takip bile etmek istemezsiniz. bırakın ne yaparsa yapsın. iyi ya da kötü bir insan olması hiç fark etmez. ilgilenmeniz gereken tek kişi sizsiniz. ona ve sevgilisine harcadığınız enerji ile çok daha güzel şeyler yapma imkanınız varken, hayatınızdan çıkmış bir insan için kendinizi hiç ettiğinize değmez.