Sık geçen başlıklar

eski sevgilinin doğum günü kutlanır mı sorunsalı 2

ekşi'de gör
birlikteyken de özel gün falan kutlamıyordum diye ayrıldık zaten. şimdi ayrıyken kutlayıp uzay zaman eğrisinde bir kırılmaya yol açmayalım. evrensel neden sonuç ilişkilerinin içine sıçmaya lüzum yok.
bir defa kutlamıştım. ikinci defa kutlamadan önce twitter'da "yine kutlayacak hahahah" tweetini atınca nefret eder hale gelmiştim.