erkeğin özünde gerçekten kim olduğunu anlamak için tam olarak turnusol görevi gören durumlardan birisidir. dilinin ne söylediğine asla bakmayın. zamanında bu tip bir kadınla birlikte olmuş ona değer vermiş (değer vermiyor olduğunu söylese bile ki hep böyle söylerler zaten), onun için riskler almış, ona karşı az ya da çok duyguları olmuş bir adamdan hiçbir şey olmaz. bu adamın istediği kadın özelikleri bellidir çünkü. hiç hayal falan kurmayın "bu adam düzgün kadın arıyor, bu adam zamanında hata yapmış" diye düşünmeyin. belli bir yaştan sonra yapılan hiçbir şey hata değildir. bile isteye o tercihi yapmış olmaktır. bu adam düzgün bir kadını hayatı boyunca asla sevmeyecektir. düzgün kadın onun için" saf, cepte, değer verilmeyecek" bir kadın olacaktır. bu adamın değer yargıları ciddi anlamda sıkıntılıdır ve olmamıştır, oturmamıştır.
bu yüzden bu adamların ne olduğunu iyi anlayın ve balığın baştan kokuyor olduğunu kabul ederek düzgün bir kadın olduğunuza inanıyorsanız bu adamın yanında kendi değerinizi düşürmeyin. bazı adamlar sıcak bir kalp yerine başka şeyleri daha değerli bulacaklardır.
edit: erkekler kadınlara piç bir erkekle birlikte olduğu zaman "o adamın ne olduğunu göremediysen senin problemin, bile isteye o adamla birlikte olmuşsun" diyebilme hakkını kendilerinde görüyorsa kadınların da erkeklere aynı cümleleri kurmaya hakkı vardır. değer yargıları herkes için geçerlidir ve cinsiyet ayrımı yapılmaz. konuşmaktan ve gerçekleri kabul etmekten hiçbir zaman korkmayın. erkeklerin kadınları değerlendirme altına alırken ortaya koydukları kriterler kadınların da haklıdır. karakter insanın hayatındaki en önemli şeylerden birisidir ve bu gibi durumlar işte karakteri ortaya çıkaran en net şeylerdir.
26.11.2022 · 39. sıra
fulistug
25.11.2022 00:03 ~ 02:41