Sık geçen başlıklar

erkeklerin eve girmeden önce arabada beklemesi 3

ekşi'de gör
1) arabamı seviyorum

2) sessizlik

3) yorucu bir günün ardından eve girip soyup dökünme faslı zor geliyor, arabada telefona bakmak ise rahatlatıcı

benim de yaptığım davranış
vallahi bir erkek evde geçireceği süreyi korkunç olarak nitelendirip, günün yorgunluğunu arabada oturarak atıyorsa,

en kısa zamanda boşanmasını tavsiye edebilirim. bu hayat böyle geçmez.