başlığı okuyunca böyle bir içim cızladı... 90ları yaşayanlar bilirler, evet o zamanlar da problemler vardı ama hukukun, askerin, osym'nin, devletin cayır cayır disiplinle çalıştığı atatürkçü bilimsel zamanlardı. aynı çizgide gitseydik üniversitelerimiz o zamanlar yeni yeni dünya sıralamalarında görülüyordu, gerilemez ve daha iyi olurlardı. bilimsel olarak daha ileride olacağımız kesindi. şu an üniversiteler politize durumda. siyasi kutuplaşmadan kaliteli bilim yapılamıyor hep show off... ha tabi fetö tehlikesi o zaman da yerinde duruyordu ama sol iktidarlar onları ezmeye çalışıyordu. chp veya dsp iktidar olsaydı fetö devletin içinde din istismarı yaparak rahat rahat kadrolaşamazdı, 15 temmuz, balyoz, ergenekon vs olmazdı.