bence engelleme konusunda bir kota konulmalı ve bir kişi o kotasını dolduğunda sözlükten silinmelidir.
zira birisi aşırı derecede engelleniyorsa onda bir sıkıntı var demektir.
sözlük çerçevesinde barınmaması ekşi sözlüğün hayrına olacaktır.
13.11.2016 · 16. sıra
gayim ama para bende
12:04