Sık geçen başlıklar

en pinti meslek grupları 2

ekşi'de gör
açık ara öğretmenlerdir. bunun sebebi az kazanmaları falan değil. o kültür. yani o öğretmenler odası, öğretmen çevresi vs aşırı kötü etkiliyorlar birbirlerini. kahvaltı organize ediyorlar mesela, orada bile sen 3 poğaça aldın, ben 5 aldım, o evden getirdi hesabı yapıyorlar. en sevmediğim meslek grubu çalışanları, bu açıdan. bir de sinsilikleri, başkalarını çekememeleri, arkadan sürekli iş çevirmeye çalışmaları falan…

edit: astsubay, subay, avukat, muhasebeci, finansçı vs de bolca görmüş biri olarak konuşuyorum, astsubaylar vs öğretmenlerin getir götürünü bile yapamazlar. öğretmenler apayrı bir seviyededir. eğer başka meslekleri öğretmenlerden üstte tutuyorsanız ya öğretmen görmemişsinizdir, ya da öğretmen sizsinizdir.