deniz balıkları içerisinde, benim için gelincik balığıve kaya balığı bu konuda yarışırlar. gelincik muhtemelen yosunla falan besleniyor. oltama geldiğinde bir iki kez alıkoyup denemiştim. balık değil farklı bir şey yiyormuşum gibiydi. bir de oltaya geldiğinde iğneden çıkarması da uğraştırıcı, minik bir müren gibi sarıp sarmalıyor.
farklı tariflerle lezzetli bir balık olduğu söylenir ama lüfer, levrek dururken hiç merak etmemiştim.
gel gelelim en lezzetsiz balık deniliyorsa girdilerin çoğu tatlı su balıklarından olması lazım. en düşük, en talep görmeyen tuzlu su balığı bile birçok tatlı su balığından lezzetlidir çünkü. lezzeti bir kenara, birçok tatlı su balığında y şeklinde minik kılçıklar bulunur ki bu da yeme keyfini önemli ölçüde düşürür.
bugüne kadar kaç çeşit balık yediniz de barbuna en lezzetsiz balık diyorsunuz, poseidon çarpar şerefsizim.
30.11.2023 · 13. sıra
ondortelliuc
29.11.2023 00:16