Sık geçen başlıklar

en leş ilişki bile sap olmaktan iyidir 5

ekşi'de gör
(bkz: toksik ilişki) sevdalılarını gördüğümüz başlık. bir insanın kendine yapacağı en büyük kötülük zarar gördüğü ortamda olmaya devam etmesidir. en leş ilişki devam etmemelidir. hiçbir şey mental sağlığınızdan kıymetli değil.
sadece kendini sevmeyen ve kendine zerre kadar değer vermeyenler için geçerli bir düşüncedir.
katılmadığım önerme. ya siz leş ilişki yaşamamışsınız yada hiç dayak yememişsiniz. az çok ilişki yaşamış veya arkadaşlarından bunu gözlemlemiş herkes; yalnızlığı tercih edecektir.
katılmıyorum,

değer görmediğin bir ilişkide tek kaldığın zamandan daha fazla sürünürsün.