Sık geçen başlıklar

en berbat müzik enstrümanı sesi 2

ekşi'de gör
(bkz: zurna)

çok saldırgan rahatsız edici bir ses çıkıyor çocukluğumdan beri her duyduğumda ürperirim nedense.
keyif almak bir yana hangi müzik türünde hangi şarkıda çalarsa mideye yumruk yemiş hissi oluyor.