Sık geçen başlıklar

emlakçılar battı mutlu musunuz 4

ekşi'de gör
emlakçılık türkiye'de çok kolpadan yapılıyor. o yüzden batsınlar, oh olsun derim. havadan para alıyorlar ve her türlü çakallık da bunlarda. normalde emlakçıdan evi kiraladın mı, emlakçıyla muhatap olursun sürekli. ev ile ilgili her işe onun bakması gerekir. ama bizde evi verip parayı aldılar mı vınn. bir daha yüzüne bakmazlar adamın.
kazandığı parayı bu kadar haketmeyen çok az meslek vardır. anahtarı çeviriyor evi gösteriyor 50 bin isterim diyor. başka ne istersin paşam ?
emlakçılar la müteahhitler batiyorsa bu ülkede işler iyiye gidiyor demektir.
mutlu değiliz, şahsen pek umrumda değil.

bu ülkede inşaatçı, galerici, emlakçı, taksici, minibüsçüye kimse üzülmez.

bilin bakalım ortak noktaları ne?