Sık geçen başlıklar

elinde starbucks kahvesiyle imamoğlu diyen tip 1

ekşi'de gör
aldığı 10 liralık kahve yüzünden çeşitli yaftalara maruz kalan tiptir.

yönetilenin yöneteni seçtiği bir düzende eleştiri hakkı kadar normal bir şey göremiyorum.