sözlükte tanışıp evlenen hatta mutlu mesut yaşayan insanlar olduğunu duymuşsunuzdur, bu yüzden imkansız olmadığına inandığım olay.
ama yine de komik ne biliyim, sözlüğe üye olurken mesajlaşma olduğunu bile bilmiyordum ben *
10.07.2017 · 32. sıra
yasama sevincli sandvic
09.07.2017 00:42