ekşi sözlük adeta türkiye'nin bir yansıması gibidir. sadece buraya bakarak bile nasıl bir ülke olduğumuzu rahatlıkla anlayabilirsiniz. bir şeyler yazarsınız, onu okuyan kişi sizinle aynı düşünmüyor mu? aha yarrağı yediniz! küfür kıyamet! sülalenizde sokmadık birey bırakmazlar....
türkiye'de, en bilinen gerçekler bile bilinmez kılınmışlardır. yazarsanız, hem yadırgatır, hem de küfür yersiniz.
türkiye, yalan ve kafasızlıkla yürütülmektedir. çünkü türkiye hem bilmez, hem bilmek istemez, hem de bildirene kızar köpürür.
bu kafayla da bırakın ortadoğu liderliğini falan değil, cehennemin dibine doğru yol almaktadır.
ekşi sözlük de türkiye gibi artık hayvanat bahçesinden farkı kalmayan bir ortamdır... bazıları iyice azıttılar. saldırganlığı ve cinselliği arttırmakla kalmadılar, artık fikir de beyan etmeye çalışıyorlar.
artık sözlük yazarlığı birtakım internet sitelerinde imzasız yazı yazan, yorum yada habercilik yaptığını sanıp çiğ dedikodu üreten çocuklar ve haber sitelerine "yorum gönderenler" gibi hicran yarasına dönüşmüştür. hayatında sıfırı tüketmiş, artık hiçbir umarı kalmamış, ya da çalışsa çabalasa bugün bulunduğu noktadan daha ileri gidemeyeceği anlaşılmış bazı kişilerin oyalanma ve "yara kaşıma" platformu haline dönüşmüştür.
ekşi sözlük; psikopatlara "yorum kisvesi altında gıcık kaptığı her şeye küfür edip rahatlama" olanağı sağlayan medya dedikodusu sitelerinden biridir...
değil herhangi bir zeka kırıntısı... bu entryilerde "imla kaidesi" ve "türkçe dilbilgisi" falan bile aramayacaksın. aralarında merhum hakkı devrim'i sinirden hüngür hüngür ağlatacak ve belki de mezarında ters dönüp, amuda kalkmasına sebebiyet verecek örnekler var.
fakat o güdük beyincikleriyle "düşünür gibi yaptıkları" için, bazılarının içinde "bazı" görüş kırıntıları da yok değil. ne de olsa televizyonda bilgi yarışmalarını izleye izleye türkiye'nin başkentini falan, tamam öğrendiler.
yorum yapıyor ve de "tavır bile koyuyor icabında"... küfürler ediyorlar... bakın bu son derece tehlikelidir.
şimdi... bu yaratıklara kızdığımı sanmayınız. kendim için tepki gösteriyorsam da namerdim. ciddiye alıp tükürmek akıllı işi değildir.
fakat nasıl bir ülkede hangi yaratık çeşitleriyle birlikte yaşadığınızı biliniz. kendinizi kandırmayınız. üstelik bu cenahta beraber bulunduğunuzu da unutmayınız.
üniversite araştırmalarıyla kanıtlandığı üzere, her dört türk'ten biri ya sinir ya da ruh hastasıdır. ülkemizde ortalama eğitim düzeyi de ilkokul üçüncü sınıftır.
ruh sağlığı son derece bozuk, zır cahil ve çok da saldırgan bir yaratık sürüsü türkiye'yi ele geçirdi 2002 yılından beri...
televizyonlarını yeni açmış z kuşağına bir tavsiye vermek gerekirse; ileride bu yaratıklarla siz daha da çok birlikte olacaksınız ve "avrupa birliği'ne niçin giremedik" diye birlikte üzüleceksiniz. varoş uygarlığının acısını siz çekeceksiniz.
ekşi sözlük ve türkiye'yi de şu ya da bu şekilde kurtarmaya çalışanlara saygılarımla arz ederim. çember sakallılar gırtlağınızı keserlerken beni hatırlayınız...
ha sözlük çok bozmuş, ergenler falan amına koymuşlar... şimdi bu başlığa entry girerken bunları da yazmadık diye küfür yemeyelim!
28.08.2020 · 9. sıra
deadgodinme
27.08.2020 09:17 ~ 16:59