Sık geçen başlıklar

donutun türkiye'de tutmamasının sebebi 3

ekşi'de gör
kimsenin nasıl telaffuz edildiğini bilememesinden dolayı satıcıdan istemeye korkmasıdır.

"merhaba danıt alabilir miyim?"
"merhaba donat alabilir miyim?"
"merhaba donıt alabilir miyim?"
"merhaba do not reply this mail"
birincisi içindeki dolgu malzemesinden çalıyorlar, örneğin vişneli alıyorsun içi bomboş. ikincisi düzine kastırma çabası. kusura bakmayın o fiyata mis gibi yerel tatlılardan almak varken niye bu içi boş hamur parçasına o kadar para bayılayım?
danıt mı diyelim donat mı diyelim mahmut mu diyelim bilemiyoruz da ondan. nasıl okunduğunu bir bilsek polisler gibi kahveye bandırıp yutucaz ama işte kafa karışınca canımız da çekmiyor.
en temizi kerane tatlısı. ismi belli cismi belli.