5,28'e inerken ney lan?
5 diyoruz lan şaka gibi bak. 5 olum lan.
yani dolar hani 2001 krizinde 60 kuruştan 1,50 seviyesine çıkıvermişti ya hani. hani 2002 seçimlerinde ecevit hükümetinin gidiş sebebi bu olmuştu ya hani.
olum 1,50 bandından(hatta 1,20-1,30 seviyelerine gerilemişti) alıp doları 6 bandına çıkarıp 5'e düşüyor diye(düşürüp değil) seviniyorsak biz bu memlekette sıçtığımız boku bile kendimiz sıçmayıp döviz karşılığı ithal etmişiz ya lan.
lütfen bi siktirip gider misiniz? bu memlekette son yıllarda ekonomi hiç olmadığı kadar kötü yönetiliyor bir zamandır.
torunun mezarına gelip küfrettiğinde kemiklerindeki sızıyla anlarsın artık.
24.11.2018 · 16. sıra
poisonx
23.11.2018 00:08