devlet ücretsiz eğitim vermek zorunda olduğu gibi eğitimde fırsat eşitliğini de sağlamalıdır.
toplumun her ferdi, eşit şartlarda eğitim hayatına başlamalı, geleceğin işveren ile çalışanı falan filan.
adalet parayla, sağlık parayla, eğitim parayla, güvenlik de parayla...
o zaman bu devlet niye var? ve niye benden vergi alıyor?
eğitime önce bu cevaplardan başlamak lazım
04.01.2024 · 8. sıra
mezemorta
03.01.2024 00:03