aciklama yapmistir:
“öncelikle dünkü maçta yaşanan talihsiz olay nedeniyle gerek sosyal medyadan, gerekse de arayarak ve mesaj atarak geçmiş olsun dileklerini ileten tüm dostlarıma teşekkür ederim.
bu olaylar beni yıpratmaktan ziyade daha da hırslandırıp motive etmektedir. hiçbir güç bu sene şampiyon olup kupayı rahmetli kaptanımıza götürmekten bizi alıkoyamaz.
rahmetli kaptanımız şehmuz özer’in de dediği gibi, ”onlar bize kötü davransın, biz onlara çiçek vermeye devam edeceğiz.” ama bundan sonra yalnızca çiçek değil, bolca gol de hediye edeceğiz.
bizler rahmetli kaptanın yoldaşlarıyız. bize kötü davranana biz kötü davranmayacağız.
pir seyit rıza’nın da dediği gibi, ”ben sizin yalan ve hilelerinizle baş edemedim. bu bana dert oldu ama ben de sizin önünüzde diz çökmedim. bu da size dert olsun.”
o sene bu sene. selam ve sevgiyle…
deniz naki