Sık geçen başlıklar

defacto mağazasında çekilen timsah belgeseli 1

ekşi'de gör
yine ofiste kahvemi yudumlayarak kafamı dağıtmaya çalışırken denk geldiğim videodur.

işte o belgesel

karaman'da indirimli ve defolu montu sanki safaride timsahları besliyormuş gibi atıp, sonra da koşarak kaçan kadın bana belgesel izliyorum hissi verdi. çalışana da kızamıyorum, 3 kuruş için birbirini parçalayan zavallı insanlar için tebessüm ediyorum sadece. bu tiplere bakınca zaten verdikleri oy tahmin edilebilir, o yüzden hak ettikleri gibi yaşıyorlar.

yine de bu görüntüleri sadece belgesellerde veya rte'nin çay dağıttığı mitinglerde gördüğüm için hoşuma gitmedi değil. keşke ciddi ciddi belgeselleri çekilse bunların da keyifle izlesem.