yine ofiste kahvemi yudumlayarak kafamı dağıtmaya çalışırken denk geldiğim videodur.
işte o belgesel
karaman'da indirimli ve defolu montu sanki safaride timsahları besliyormuş gibi atıp, sonra da koşarak kaçan kadın bana belgesel izliyorum hissi verdi. çalışana da kızamıyorum, 3 kuruş için birbirini parçalayan zavallı insanlar için tebessüm ediyorum sadece. bu tiplere bakınca zaten verdikleri oy tahmin edilebilir, o yüzden hak ettikleri gibi yaşıyorlar.
yine de bu görüntüleri sadece belgesellerde veya rte'nin çay dağıttığı mitinglerde gördüğüm için hoşuma gitmedi değil. keşke ciddi ciddi belgeselleri çekilse bunların da keyifle izlesem.
14.04.2023 · 25. sıra
buralarda11
13.04.2023 10:57 ~ 11:28