ilk yurtdışı deneyimim de türk milletinin yaşamadığını, hayattan keyif almadığını, yönetenlerin hayatı millete zehir ettiğini, karın tokluğuna çalıştığımızı anlamıştım. biz yaşamıyoruz arkadaşlar, hayatta kalmak için mücadele ediyoruz.
edit: sonraki seyahatlerimde ise bize toprak atmayı unuttuklarını anladım. meğerse biz vefat etmişiz.
20.06.2022 · 32. sıra
drejtor
19.06.2022 07:38 ~ 08:03