Sık geçen başlıklar

dünyayı gezdikçe anlaşılan en net şey 2

ekşi'de gör
ilk yurtdışı deneyimim de türk milletinin yaşamadığını, hayattan keyif almadığını, yönetenlerin hayatı millete zehir ettiğini, karın tokluğuna çalıştığımızı anlamıştım. biz yaşamıyoruz arkadaşlar, hayatta kalmak için mücadele ediyoruz.

edit: sonraki seyahatlerimde ise bize toprak atmayı unuttuklarını anladım. meğerse biz vefat etmişiz.