1900lerin başında doğanlar çocuk işçi olarak çalıştıktan sonra iki adet dünya savaşı görmüş, aralarda büyük buhran, gerçek kırım yapan salgınlar girmiş.başlıktaki en beğenilen entry'de bunu hatırlatmış, içinde bulunduğunuz zamanı bu kadar önemsemeyin.
endüstri devrimi öncesi de zaten bütün ülkelerde hayat neredeyse aynı. kas gücüyle tarımını yap ne ekersen onu biç. ara ara kıtlık olsun öl, salgın olsun öl, savaş çıksın öl.
(bkz: menemen soğanlı mı olur soğansız mı sorunsalı) bugün en çok tartışılan konulardanken, amerika keşfedilene kadar domates, patates, biber, mısır bile yok. tarihi figürler, krallar, sultanlar bir menemene ekmek bandırma zevkini yaşamadan ölüp gittiler.
07.05.2023 · 15. sıra
pvd
06.05.2023 00:01 ~ 00:04