Sık geçen başlıklar

dünya nüfusu azalmalı diyen tip 2

ekşi'de gör
haklıdır. fakat bu varolan nüfusu yok etmeye çalışmakla değil, zamanında izlenecek doğru nüfus planlaması ile yapılacaktı. dünyadaki kaynakların bu kadar insana yetmeyeceğini artık herkes biliyor. eninde sonunda insanlık küresel ısınma ile birlikte açlık ve kuraklık ile başbaşa kalacak ve milyonlarca insan acı çekerek can verecek. başka gezegenlere gitme planı boşa değil yani. senin benim içinde değil. adamlar bizden sonraki kuşaklar için çare arıyor. bizim tek tesellimiz o günleri görmeyecek olmamızdır. biz şuan sadece fragmanını görüyoruz ve o bile bizi dehşete düşürüyor. hızla çoğalan insanlığı hiç iyi zamanlar beklemiyor malesef.
haklı tiptir.

dünyada arz talep sistemi dönüyor. nüfus arttıkça barınma, ulaşım ve gıda fiyatları her zaman artacak. arttığında ise kalite düşecek. eskiler ''bizim zamanımızda şöyleydi, böyleydi'' dediklerinde haklılar, çünkü yedikleri gıdalar ve oturdukları mekanlar, hatta soludukları hava bile çok daha kaliteliydi. nüfus arttıkça zengin ve fakirin arasındaki fark dağlar kadar olur. hindistan buna örnektir. savaş çıksın dünyanın nüfusu azalsın demiyorum ama bari köpek gibi üremeyin birader, 5-6 çocuk yapıyor yamukkafalı.