introvert olmak
Sık geçen başlıklar
covid-19'a yakalanmayanların ortak özellikleri 13
ekşi'de görpcr testi yaptırmamak.
kendimi yazacak olursam bünyem zayıf, çok şükür bir hastalığım yok fakat küçükken akciğer hastalığı geçirmiştim, bunu yakalarsam kurtulamayacağım sanıyorum ve endişeleniyorum.
çok titizim ben zaten virüsten önce de böyleydim, ailem bana kızıyordu her şeyi silme, yıkama diye.
onun dışında asıl yakalanmama sebebim işsiz olmam, işsiz insana kim nerede görecek de bulaştıracak, toplu taşıma kullanıyorum sürekli ama her çıkışımda ellerime ve saçıma sprey sürüyorum, maske takıyorum. ayrıca az kişi yaşayan bölgedeyim.
çok titizim ben zaten virüsten önce de böyleydim, ailem bana kızıyordu her şeyi silme, yıkama diye.
onun dışında asıl yakalanmama sebebim işsiz olmam, işsiz insana kim nerede görecek de bulaştıracak, toplu taşıma kullanıyorum sürekli ama her çıkışımda ellerime ve saçıma sprey sürüyorum, maske takıyorum. ayrıca az kişi yaşayan bölgedeyim.
benim sırrım akrabalık bağlarımın zayıf olması. bu devirde ne geliyorsa hep en yakınından geliyor.
şaka bir yana çevremde kime sorsam hep eşinden dostundan bulaştığını söylüyor. ben test bile yaptırmamış biri olarak. sebebini akrabalardan uzak yaşamama yoruyorum.
şaka bir yana çevremde kime sorsam hep eşinden dostundan bulaştığını söylüyor. ben test bile yaptırmamış biri olarak. sebebini akrabalardan uzak yaşamama yoruyorum.
güçlü bir bağışıklık sistemlerinin olması. bir de aman korona olacagım diye kafayı sıyırmış olmamaları.
insanlarla sosyal mesafeye dikkat etmek.
hiçbir şekilde dışarıda maskeyi ağzından indirmemek.
çarşıya, pazara ve hastane gibi çok kalabalık yerlere gitmek zorunda kalınırsa çift maske kullanmak.
hiçbir şekilde dışarıda maskeyi ağzından indirmemek.
çarşıya, pazara ve hastane gibi çok kalabalık yerlere gitmek zorunda kalınırsa çift maske kullanmak.
artık merak etmeye başladığım özellikler. bu başlığa daha önce de yazmıştım. evde altı kişiye virüs bulaştı. bana bulaşmadı. iki kez test yaptırdım ikisi de negatif çıktı. ben bu insanlarla aynı havayı soluyorum, bana bulaşmaması virüsün yüce gönüllüğü mü? cüneyt özdemir youtube yayınlarında akparti kongrelerinin virüse rağmen devam ettiğini söylerken akpartililere virüs bulaşmıyor o yüzden rahatlar gibi sarkastik cümleler kuruyordu. sanırım ben de akpartili olduğunun farkında olmayan bir akpartiliyim, yoksa niye bulaşmasın doktor bey.
tedbirlere uymalarıdır.. bu kadar basit.
+ kargo geldiği zaman bile zil çalar çalmaz maske takıyorum hemen.
+ maskesiz asla dışarı çıkmıyorum, bazen iki kat maske takıyorum.
+ kalabalık ortamlara girmiyorum, toplu taşıma aracı kullanmıyorum.
+ marketten aldığım ürünleri, kargo paketlerini kolonyalı mendil ile siliyorum.
+ kargo geldiği zaman bile zil çalar çalmaz maske takıyorum hemen.
+ maskesiz asla dışarı çıkmıyorum, bazen iki kat maske takıyorum.
+ kalabalık ortamlara girmiyorum, toplu taşıma aracı kullanmıyorum.
+ marketten aldığım ürünleri, kargo paketlerini kolonyalı mendil ile siliyorum.
bu entry’e yazdıktan sonra yakalandım. yazmayın.
sağlık çalışanıyım. bu zamana kadar kendimi korumaya çalıştım. sürekli temaslıydım. çevremdeki herkes pozitif oldu hastanede. ellerim her 10 dakikada bir yıkamaktan atopik dermatit oldu.cebimde şişede dezenfektan taşıyorum. marketten ya da dışardan aldığım her şeyi sabunlu suyla yıkıyorum. 10 aydır dışardan yemek yemiyorum. şu an filyasyon ekibindeyim sürekli pozitiflere gidiyorum. bu hayat değil arkadaşlar. izin yok istifa yok. yorulduk. umarım dikkat edenlere bulaş olmaz.