bu başlığın altında okuduklarım sonucunda yaptığım analizleri okumaya davet ediyorum sizleri:
1: insanlar cidden hasta insan görmemiş ki hala burada bunlarla dalga geçebiliyorlar.
2: insanlar kendilerini o kadar sıradan ve ezik hissediyorlar ki biri onlara sahip oldukları bir bozukluktan bahsedince bu bile onlara cool geliyor.
3: insanlar kendilerini o kadar sıradan ve ezik hissediyorlar ki ilgi çekmek için hastayım diye ortalarda gezip bu hastalıkların ciddiyeti ile dalga geçiyorlar.
edit: aslında olmayan hastalıktır. cool hastalık falan yoktur.
07.09.2018 · 29. sıra
aslinda ilk ben gormustum
06.09.2018 00:10 ~ 00:11