coldplay'i gerçekten seven insanlar yukarıda kendilerini belli etmiş gördüğüm kadarıyla.
lise yıllarımın en sevdiğim gruplarından biri olan coldplay bana göre ikiye ayrılıyor.
mylo xyloto albümü öncesi ve sonrası. bu albüm beni o kadar irrite ediyor ki, kelimelere dökemem.
en sevdiğiniz şarkılar sözü geçen bu albüm (ikinciye yazmayacağım adını) sonrasındansa lütfen albümlerini baştan dinleyin çünkü yanlış giden bir şeyler var (bkz:
bence).
(bkz:
trouble)