Sık geçen başlıklar
şubat gosterisi 1.kategori bilet 1980tl iken mart gosterinde 3200tl olmuş.bu yapılan serefsizlikten baska bir sey degil bunu ekonominin kötü olmasına ve enflasyona baglayamazsınız.dupeduz ahlaksızlık
şunu kabul edelim ki eski cem yılmaz performansından uzak olacak, öyle kahkahalar attırmasa da gülümsetecektir. fakat yine şunu kabul edelim ki piyasada kendisinden bir tane daha yok. ne doğu demirkol ne baturay bilmem kim, ne o, ne bu, ne bir başkası. cidden kendinden başka kimse yok. kahkahalar attırmasa da gülümsetmesi yeter. afişi görmek, her şeye rağmen heyecanlandırmaya yetiyor.