Sık geçen başlıklar

ciddi ciddi köpek canını insanla eşit tutan tip 3

ekşi'de gör
ciddi ciddi küçüçük bir çocuğun ölmesine rağmen neyin savaşı bu anlamıyorum. kimse sizin için değerli olan köpekten bahsetmiyor. o sizin bir parçaniz oluyor artık evet ama ehli olmayan sokak köpekleri insanların canını alacak bir sorunsa çözülmeli. ikisini karıştırmayın artık.
insan nefretiyle dolmuş lan içiniz ne yaşadınız bu kadar, tapıyorsunuz deyince de itiraz etmeyin amk, şu yazılanlara bak, iti insandan üstün tutan tutana, insanlığı yok etmek istiyorlarmış ruh hastaları
hayır al evine tapıyonmu ne yapıyorsan yap beni ilgilendirmez ama sen tapıyon diye ben hergün sokaklarda köpeklerle boğuşmak zorundamıyım lan, ab de abd de de eminim böyle ite tapan ayılan bayılan vardır mutlaka ama sokaklarda başıboş köpek yok, kimsenin de böyle bir şey yapmaya götü yemez ama burası tr devlet yokki isteyen istediği gibi at koşturuyor amk
var böyle tanıdıklarım.
çoğu da insanlardan çok fazla nefret eden tipler.
sanırım olay hayvanları sevmekle değil, insanlardan nefret etmekle ilgili.