Sık geçen başlıklar

chp'ye %30 barajını aştırdığım için özür dilerim 2

ekşi'de gör
bir muharrem ince beyanı. sana bu kadar umut bağladığımız için biz özür dileriz birader. insan her zaman neler olacağını kestiremiyor.

resmen oy verdiğime, vereceğime pişman ettin. bu nasıl bir strateji arkadaş? bütün chp tabanını kendine küstürmeye yemin mi ettin?

anketlerde adı geçmiyor, chp ile aşık atıyor.

chp'de grup başkanvekilliği yapan adam, bugün chp'nin grup başkanvekilliği sistemini eleştiriyor. yapmasaydın o zaman? bu sistem yanlış, ben bu koltukta oturamam deseydin?

akp tipi argümanlar üreterek bizlerin, biz gibi düşünenlerin ya da z kuşağının oyunu almayı düşünüyorsan, biraz daha düşünmen gerek.