daha 8 mi olmus bee, gelen oturmus giden oturmus. cumhurbaşkanı sayisi daha fazla.
Sık geçen başlıklar
chp'nin 8. genel başkanı özgür özel 4
ekşi'de göröncelik rte'nin gitmesi diye kk'yı destekledik. şimdi de öncelik kk'nın gitmesi diye özgür özel'i destekleyeceğiz. sonraki adımda herhalde özgür özel gitsin diye demet akalın'ı destekleriz.
çıta gittikçe düşüyor ya.
acaba birileri gitsin diye değil de, gerçekten istediğimiz, içimize sindiği, politikasını beğendimiz, vaatlerini gerçekçi bulduğumuz kişileri mi desteklesek? belki bakış açımızda hata vardır, aynı şeyi, hem de çıtayı düşürerek yapmak yerine, bakış açımızı mı değiştirsek?
çıta gittikçe düşüyor ya.
acaba birileri gitsin diye değil de, gerçekten istediğimiz, içimize sindiği, politikasını beğendimiz, vaatlerini gerçekçi bulduğumuz kişileri mi desteklesek? belki bakış açımızda hata vardır, aynı şeyi, hem de çıtayı düşürerek yapmak yerine, bakış açımızı mı değiştirsek?
çakma muhalefetin, çakma muhalifisin özgür özel, bu kurultayı kaybedeceksin ve yine grup başkanı olarak partide kalacaksın, kk seni kovmayacak partiden çünkü görevini yapmış olacaksın ama artık karnımız tok sizin ucuz yalanlarınıza.
fatih altaylı'ya katılmış daha diyor ki fedakarlık bilmem ne, ne fedakarlığı? fedakarlık genel başkan adayı olmak mı? sen de kaybeden kadrodaydın çok fedakarlık yapmak istiyorsan bırak siyaseti.
fatih altaylı'ya katılmış daha diyor ki fedakarlık bilmem ne, ne fedakarlığı? fedakarlık genel başkan adayı olmak mı? sen de kaybeden kadrodaydın çok fedakarlık yapmak istiyorsan bırak siyaseti.
özgür özel'in, kılıçdaroğlu'nun sağ kolu, kan kardeşi, kader arkadaşı ve can yoldaşı olduğunu bilmeyenler tarafından sevinçle karşılanacak olay. özgür özel, kılıçdaroğlu'ndan daha çok kılıçdaroğlu birisi. hatta kılıçdaroğlu özgür özel'e bakıp bakıp "adam ne kadar da ben" diyordur.
aynen hacı abi, cumhuriyet, demokrasi, sandık, seçim, liyakat vesaire.
(bkz: hııaaa demokrasi ne kadar süper lan)
aynen hacı abi, cumhuriyet, demokrasi, sandık, seçim, liyakat vesaire.
(bkz: hııaaa demokrasi ne kadar süper lan)