aklınızda olsun! böyle bir olay sonrasında içerideki güvenlikle konuşup, kamera görüntülerini isteme vakit kaybını engellemek adına bir uyarıda bulunmak isterim. hiçbir kurum, savcılık kararı olmadan kişilerin görüntülerini (3. şahısların karıştığı) bilgileri paylaşmazlar. bunun için mutlaka nöbetçi savcılık ve karakol yoluyla, görüntülerin 24 saatlik esaslar altında koruma altında olduğunu varsayarak hemen karakoldan polis gönderilip, dvd içerisinde görüntüler verilip, dosya savcılık kanalıyla adalete intikal eder.
türkiye'de aynı, benzer bir olay başıma geldiğinde ertesi gün gittiğim karakol ve savcılık makamı bana yukarıda yazdığım şeyleri söyledi. ertesi gün polisler bahsi olan mağazaya gittiğinde aslında o kameralar çinden gelen sadece 1 tane kalem pille kırmızı ışığı yakıp söndüren çakma kamera olduğunu öğrendik! ceza yok! yaptırım yok! yapacaksın yok! giden gidiyor ve polisler de sizden ayrılırken, ya şuradan bir döner yiyek modunda para bekliyorlar! o yüzden de türkiyede pantalon altından donu alıp, sizi donsuz koymadıklarına dua etmek lazım.
sokakta yol ortasına hiç zorlamadan sıçan videosu olur, ama cüzdanı çalan hırsız videosu olmaz.çünkü orası türkiye'dir.
01.11.2017 · 23. sıra
morristownvalisi
31.10.2017 00:03