ben gerçekten bıktım lan. sadece bu konuda değil, her konuda birbirinize ne kadar benziyorsunuz!
adam akp'lilere "büyük resim" goygoyu yüzünden "çomar" der, ama kendisi "ilaç lobilerinin tekerine çomah sogduu, ondan bu!" diye büyük resmi gördüğünü belirten ultra süper komplo teorileri saçar ortalığa. bak bakalım komplo teorilerini çözdüğünü düşünen kafanla o beğenmediklerine ne kadar benziyorsun?
tayyip'e kızar "biz biliriz biiiizzzzz" diyor, hiçbir konuda uzmanların sözüne değer vermiyor diye, ama kardiyolog biri diyetisyenliğe ve hatta çocuk sağlığına, jinekolojiye girince "abla senin bebek gelişimiyle ilgili uzmanlığın yok ki, ne konuşuyosun şeker yüklemesi hakkında?" demez. bu konudaki uzmanların haklı itirazlarını da yine komplo teorilerine bağlar. bak bakalım iş davranış tarzına gelince nefret ettiğin tayyip'e ne kadar da benziyorsun?
"türkiye'de insan sağlığı ucuz" diye kızar, ama böyle saçma şeyler söylediği için sorumluluk hissedip bu kadına uyarı mahiyetinde konuşan hekimleri "ilaç firmalarının taşeronu" olmakla suçlar. koy şuraya "israil ajanı" lafını, sırıtıyor mu?
bak valla konu canan karatay falan değil arkadaşım, sizin huyunuz bu. her konuda böylesiniz. hangi tarafta olduğunuz fark etmiyor, hangi konuda olursa olsun tapar gibi taraf tutuyorsunuz. oysa dünyada bilimsel metod bellidir, canan karatay'ın belli iddiaları varsa gitsin araştırmalarını yapsın, her yıl onlarca tıp konferansı düzenleniyor dünya çapında, meslektaşlarıyla istişare etsin, kanıtlasın iddialarını, sadece türkiye değil tüm dünya istifade eder hem o zaman bundan. ama yoook, kim uğraşacak fikrini kanıtlamakla, itirazlara cevap vermekle, çık televizyona, götür paraları, sonra "gadın doğru diyor yaa heb ilaç lobisi heb yahudi ilaç şirketleri doğru söyleyeni dohuz köyden kovuyollaaa"...
bir adım geride dur da kendine dışarıdan bak, bakalım o aşağıladıklarına ne kadar benzediğini görebilecek misin?
02.07.2016 · 47. sıra
polly jean
09:53 ~ 10:21