Sık geçen başlıklar

cafeye tek başına giden insanın amacı 3

ekşi'de gör
ulan sizin önyargılarınız yüzünden kendi başımıza oturup kahve içemez olduk ibneler.
sadece bedenen orada olduğum kalabalık bir grupla bir yerde oturup bir şeyler yiyip içmektense, tek başıma, kafamı dinlemek daha cazip geldiği için sıklıkla yaptığım eylem. yapmayanlara şiddetle tavsiye ederim..
oğlum siz kafayı sıyırmışsınız tedavi olun amk ahahaha