Sık geçen başlıklar

bmw'den türkçe konuşma yasağı 1

ekşi'de gör
biz kürtçe konuşma lan it dediğimizde ırkçı oluyoruz; almanlar yapınca wowowow dedirten olay. bir ülkede iş yapıyorsan, resmî bir kurumdaysan o ülkenin resmî dilini konuşursun. sosyal hayatında ne bok yiyorsan ye, beni ilgilendirmez.

edit: i harfine takke kondu.