biz kürtçe konuşma lan it dediğimizde ırkçı oluyoruz; almanlar yapınca wowowow dedirten olay. bir ülkede iş yapıyorsan, resmî bir kurumdaysan o ülkenin resmî dilini konuşursun. sosyal hayatında ne bok yiyorsan ye, beni ilgilendirmez.
edit: i harfine takke kondu.
20.03.2019 · 28. sıra
excelsior was here
19.03.2019 10:50 ~ 13:40