ne desem gg olacak beyan.
lütfen hiçbirimizin kadını olmayın, kendi ayaklarınız üstünde durun ve erkeklerle sidik yarıştırmayı bırakın. biz sizinle yarışmadığımızı, yarışmak dahi istemediğimizi, pozitif ayrımcılık denilen cinsiyetçi ve ayrımcı politikaları da desteklemediğimizi defalarca anlatmaktan bıktık. kadınlar olarak fabrikalar, şirketler, ofisler vs kurup lütfen sadece kadınları istihdam edin ve lütfen artık yakamızdan düşün. siz kadınların erkeklere bir borcu olmadığı gibi erkeklerin de sizlere bir borcu yok.
18.03.2022 · 11. sıra
warone
17.03.2022 17:31