sadece kadınlar için değil, erkekler için de geçerli bu. insansınız, diliniz var, 55 milyon yıldır evrimleşiyorsunuz*. açıkça söyleyin, düzgün bir üslupla, kibarca. ondan anlamayanı da bırakın ama bir kez açıklayın en azından.
ergen misiniz lan, "yok sayın" ne? bir insana yapılacak en leş muamele onun varlığını kabul etmemektir bence, ayrıca ayıptır. karşınızdaki insan.
06.10.2015 · 49. sıra
ruby star
05.10.2015 23:00