kibirdir. ve rahat durmaz bu çirkin duygu; aşağılar, hor görür ve çok rahat gönül kırar.
ben bilirim, ben üstünüm, ben büyüğüm diyen insan kadar zır cahilini görmedim. ve bu kibir kaynaklı cehaletin düzeltilmesi de neredeyse mümkün değildir; çünkü asla toz kondurmazlar kendilerine hazretleri, hata yapmazlar. etki alanları da sosyal hayattaki dereceleri oranında artar, bizlere çok yazık ederler.
11.03.2019 · 42. sıra
cam kenari manzaralari
10.03.2019 09:21