(bkz: ümitsizlik)
ne diyordu nazım, "sende, ben, imkansızlığı seviyorum, fakat asla ümitsizliği değil..."*
elinde olmayan sebeplerden dolayı bazen iyi olasılıklara inanmakta zorluk çekebilir insanlar. 'imkansız biraz zaman alır. sen sadece güven ve inan' deyin :) *
ümitsizlik dışında her şey verilir. verilmeli. verilmesi gerektiğine inanıyorsan.
25.03.2023 · 32. sıra
freshzerzevat
24.03.2023 00:41