game of thrones cersei'nin baelor sept'inde yobazları yaktığı sahne.
arkadan gelen light of the seven ve kurguyla uyumu, margery'nin çırpınışı, high sparrow'un akıl tutulması, lancel'in çaresizliği, cersei'nin patlamayı gördükten sonraki rahatlamayla karışık gururu; oyuncuların yüz ifadelerine yansıması ve sonda cersei'nin şaraptan bi yudum alması… yılda 2 kez izlerim en az. o şarap benim boğazımdan geçiyor adeta. kendim yakmış gibi zevk alıyorum, saygı duruşuna kalkıyorum bu sahne için.
game of thrones… keşke kalbimizi kırıp gitmeseydin. olmasaydı sonumuz böyle.
20.07.2022 · 14. sıra
elian
19.07.2022 02:30