Sık geçen başlıklar

bir dizinin bir sahnesini defalarca izlemek 2

ekşi'de gör
game of thrones cersei'nin baelor sept'inde yobazları yaktığı sahne.

arkadan gelen light of the seven ve kurguyla uyumu, margery'nin çırpınışı, high sparrow'un akıl tutulması, lancel'in çaresizliği, cersei'nin patlamayı gördükten sonraki rahatlamayla karışık gururu; oyuncuların yüz ifadelerine yansıması ve sonda cersei'nin şaraptan bi yudum alması… yılda 2 kez izlerim en az. o şarap benim boğazımdan geçiyor adeta. kendim yakmış gibi zevk alıyorum, saygı duruşuna kalkıyorum bu sahne için.

game of thrones… keşke kalbimizi kırıp gitmeseydin. olmasaydı sonumuz böyle.
six feet under'ın finali.
hani bir deyim vardır yaa.
koltuğa çivilenmek.
ben onu birebir yaşadım ilk izlediğimde.
hareketsiz bir şekilde ekrana baktım.
final bitti ben halen kımıldayamadım.
bir hafta sonra tekrar izledim finali ve yine aynı şekilde koltuğuma çivilendim.
gelmiş geçmiş en büyük ve en kaliteli dizi finali six feet under'ın finalidir