yeter kardeşim...
ben de artık kabullendim...
başkanlıksa başkanlık...
inşallah bahçeli istifa etmez de mhp'den kaç milletvekili geçiyorsa geçer... neyse ne olur biter...
13 yılımı aldı ama artık pes ediyorum... allah'ın hakkı üçtür adamlar kare as çekti...
03.11.2015 · 41. sıra
angry engineer
02.11.2015 20:01