evleri basina yikilsa vermezler diye bir cümle kurmak istiyorum ama oldu ve oy verdiler.
Sık geçen başlıklar
bir akp'liyi akp'ye oy vermekten vazgeçirecek olay 5
ekşi'de görakape oy pusulasında olmasa, bunlar ampul çizip basar o kadar söyleyeyim..
ecel
ne doların 7 lira olması fayda eder ne de vatanın komple satılığa çıkarılması. tecrübe ile sabit. nedeni çok basit. ben duygusu. ben yanılmış olamam. ben yanlış biliyor olamam. ego.
inandığı değerden şüpheye düşen insan için önünde 2 yol vardır. ya tümden bir reddediş, kabul etmeme ya da o inandığı değeri sorgulama, düşünme sentezleme. sonucunda vazgeçme. ikinci yol zorlu bir yoldur. sancılı bir süreç olabilir. ilki eğitimsiz bireyler için çok daha kolayı.
eğitim seviyesi arttıkça bizim oylarımız düşüyor diyen adam bu iktidarın bakanı değil miydi?
ben bu ülkenin geleceği için cahil kesimin ferasetine güveniyorum diyen adam yüksek öğretim kurumunda üye değil mi ?
bugün akpli biriyle ayak üstü böyle yarım saat muhabbet ettim. ama öyle böyle değil yani. ne söylersen söyle adam inanmıyor. 1000 lira yardım parası almış salgın sırasında verilenden. allah yüz bin kere razı olsun diyor. evi kira. emekli değil. emekli olma şansı da yok. dünyası o kadar küçük ki, aldığı o 1000 lira onun dünyası. o sınırlardan ibaret. tek amacı hayatta kalabilmek. yaşamakla hayatta kalmak arasında büyük bir çizgi vardır aslında. hep fakir bir yaşam sürmüş. alışmış. fakirliğe alıştırılmış. isyan etmiyor. başkalarını suçlamıyor. kendini de suçlamıyor. o fakirlikten buz gibi evde yakacak odun bulamazken sarayın aylık elektrik faturasının 800 bin lira olduğunu bilmiyor adam. çünkü izlediği bütün televizyon kanalları dünyaya diz çöktüren
bir turkiye"nin varlığından bahsediyor.
adam da öyle dedi. dünyaya diz çöktürdü yauu bu adam. eskiden amariga karşısında el pençe divan duran ecevit vardı. şimdi öyle mi ? bacak bacak üstüne atıyor teyyip diyor.
hala daha sorgusuz sualsiz savunuyor. bunlar olmasa vatan elden gitmişti. cehape zihniyeti bu ülkeyi mahvederdi falan diyor. abi diyorum bak, bütün dünya devletleri vatandaşına bakıyor. yardım ediyor. senin devletinin kasası boş, senden para istiyor. 2023'de her şey düzelecek diyor. ne olacak 2023'de diye sordum. dedi ki bor çıkaracağız, petrol çıkaracağız dünyaya satacağız. anlaşmanın süresi bitiyor dedi. abicim öyle bir şey yok bak o anlaşmanın maddelerinde yer altı kaynaklarının çıkarılması veya kullanılması ile ilgili bir madde yok, yalan konuşuyorlar. niye televizyonda izlediğin her şeyi doğru olarak kabul ediyorsun. bütün televizyon kanalları bu iktidarın lehine çalışıyorlar. o izlediğin hiç bir kanala inanma yapma etme desem de fayda yok. adamla konuştum konuştum. neler söyledim. yok abi adam anlamıyor. en sonunda bundan iyisi mi var oy verelim dedi, çıktı işin içinden.
inandığı değerden şüpheye düşen insan için önünde 2 yol vardır. ya tümden bir reddediş, kabul etmeme ya da o inandığı değeri sorgulama, düşünme sentezleme. sonucunda vazgeçme. ikinci yol zorlu bir yoldur. sancılı bir süreç olabilir. ilki eğitimsiz bireyler için çok daha kolayı.
eğitim seviyesi arttıkça bizim oylarımız düşüyor diyen adam bu iktidarın bakanı değil miydi?
ben bu ülkenin geleceği için cahil kesimin ferasetine güveniyorum diyen adam yüksek öğretim kurumunda üye değil mi ?
bugün akpli biriyle ayak üstü böyle yarım saat muhabbet ettim. ama öyle böyle değil yani. ne söylersen söyle adam inanmıyor. 1000 lira yardım parası almış salgın sırasında verilenden. allah yüz bin kere razı olsun diyor. evi kira. emekli değil. emekli olma şansı da yok. dünyası o kadar küçük ki, aldığı o 1000 lira onun dünyası. o sınırlardan ibaret. tek amacı hayatta kalabilmek. yaşamakla hayatta kalmak arasında büyük bir çizgi vardır aslında. hep fakir bir yaşam sürmüş. alışmış. fakirliğe alıştırılmış. isyan etmiyor. başkalarını suçlamıyor. kendini de suçlamıyor. o fakirlikten buz gibi evde yakacak odun bulamazken sarayın aylık elektrik faturasının 800 bin lira olduğunu bilmiyor adam. çünkü izlediği bütün televizyon kanalları dünyaya diz çöktüren
bir turkiye"nin varlığından bahsediyor.
adam da öyle dedi. dünyaya diz çöktürdü yauu bu adam. eskiden amariga karşısında el pençe divan duran ecevit vardı. şimdi öyle mi ? bacak bacak üstüne atıyor teyyip diyor.
hala daha sorgusuz sualsiz savunuyor. bunlar olmasa vatan elden gitmişti. cehape zihniyeti bu ülkeyi mahvederdi falan diyor. abi diyorum bak, bütün dünya devletleri vatandaşına bakıyor. yardım ediyor. senin devletinin kasası boş, senden para istiyor. 2023'de her şey düzelecek diyor. ne olacak 2023'de diye sordum. dedi ki bor çıkaracağız, petrol çıkaracağız dünyaya satacağız. anlaşmanın süresi bitiyor dedi. abicim öyle bir şey yok bak o anlaşmanın maddelerinde yer altı kaynaklarının çıkarılması veya kullanılması ile ilgili bir madde yok, yalan konuşuyorlar. niye televizyonda izlediğin her şeyi doğru olarak kabul ediyorsun. bütün televizyon kanalları bu iktidarın lehine çalışıyorlar. o izlediğin hiç bir kanala inanma yapma etme desem de fayda yok. adamla konuştum konuştum. neler söyledim. yok abi adam anlamıyor. en sonunda bundan iyisi mi var oy verelim dedi, çıktı işin içinden.
malum kişinin gelip bizzat yatırıp zkmesi olabilir.
bunu bile normalleştirmeye çalışacaktır tabi. başarır mı bilmiyorum.
bunu bile normalleştirmeye çalışacaktır tabi. başarır mı bilmiyorum.