Sık geçen başlıklar

belediye seçimlerinde chp'ye oy vermiyorum 4

ekşi'de gör
kordon çimlerinde bağdaş kurup önde kokulu körfez arkada kadifekale gecekonduları eşliğinde bira içmeyi chp'li belediye sayesinde yapabildiğini düşünen izmir'liler sayesinde gerçekleşmeyecek kampanya...
biri yazmış akp gelirse rant olur diye. kadifekale'yi yıkar villa yaparmış akp. şu haliyle memnun musunuz? teleferik tepesi hariç bir tane ağacınız yok. her yer gecekondu... tepecik mahallesi ve şehir içinde kalmış kerhanenizi kültür varlığı olarak mı görüyorsunuz?
doğal olan durumdur. chp bitmiştir ve akp nin kuklası olduğu gerçeği anlaşılmıştır. tek görevi seküler kitleyi kontrol altında tutmak, arada yalandan atarlanıp gaz almak filan..
eee görevi bittiğine ve ayyuka çıktığına göre kapatın artık partileri.. gerek de yok zaten ne meclise ne partiye.. artık göstermelik bunlar..
eğer önümüzde yakın zamanda gerçekleştirilecek belediye seçimleri olmasaydı, kılıçdaroğlu bi' dakika durmadan istifasını verir ve köşesine çekilirdi. lakin ki seçimler için aday belirleme süreci var ve şu an ki yönetim bu küçük olsun benim olsun rantını bırakmak istemiyor.

başlığı isterse birtakım siyasi iktidar yancısı coştursun, isterse bu ateşe odun atsın umrumda bile değil. ben siyasi iktidara muhalif birisi olarak söylüyorum; bu yönetimin belirlediği kadrolarla chp'ye oy vermeyeceğim!

açık değil mi?
bu yönetim bunca rezilliğe rağmen istifa seçeneği dışında seçmenin isyanına kulaklarını tıkayacak ve ben de belediyeler siyasi iktidara geçer diye gidip tıpış tıpış oy vereceğim yani öyle mi?
cidden bu mu bekleniyor seçmenden?

yok öyle yağma. tıpış tıpış gideceksiniz. ha gitmiyor musunuz? demek ki koltukta kalmak, belediyeleri siyasi iktidara yanlamaktan daha mantıklıymış size göre madem.

bu yönetim gidecek, bu illüzyon kalkacak, sorunun lider değil sistem sorunu olduğu idrak edilecek, öncelikle genel başkanlığa talip olan adaylar daha demokratik bi' parti organizasyonu oluşturabilmek için tüzük değişikliği sözü verecek, tek adamlıktan şikayet edenler parti içerisinde tek adam olmayacak ve bunun sözünü verecek, ikna olursam neden her durumda yaptığım gibi oyumu vermeyeyim ki?

ama sen benim oyumu çantada keklik göreceksin, beş para etmez adamları partinin en kritik bölgelerine yerleştireceksin, seçim gecesi dahi ıslak imzalı sonuç tutanaklarını toplayıp genel merkeze iletecek bi' sistem geliştirmeyeceksin, partinin bütün kadrolarını sana ne kadar biat ettiği ile ilintili olarak oluşturacaksın ve sonra seçmen sana yeter ulan dediğinde de ama siyasi iktidar belediyeleri alır rererö diye yine aba altından sopa göstereceksin...

e hadi bakalım, siz o koltuklarda oturmaya devam edin, her platformda, sosyal çevremde farketmez; size neden oy verilmemesi gerektiğini en yüksek dozdan anlatmazsam adam değilim.

hadi bakalım, gittiği yere kadar gitsin, inceldiği yerden kopsun. benim oyumu nah alırsınız!
şimdi bizzat kendimin başlattığı kampanya.

yok arkadaş. bitti. buraya kadar. fazla uzatmayacağım. yetti bu bok. 10 yıl boyunca 6 ok dedik bastık bastık. ha düzeldi ha düzelecek dedik olmadı.

iyi parti ise iyi parti saadetse saadet gerekirse mhp'ye bile oy vereceğim ama kılıçdaroğlu gidene kadar chp'ye tek oy atmayacağım.

bakalım %17 18lere düştüğünde bile bu başarıdır deyip gevrek gevrek olabilir mi böyle bir şey yahu diyecek mi.

verirsem şerefsiz evladıyım, yetti ulan.