Sık geçen başlıklar

bein connect 4

ekşi'de gör
burada çalışanların, yayıncıların ta anasını bacısını sikeyim. isterseniz banlayın aq.
yine paramızla rezil oluyoruz. yine bir fenerbahçe maçı ve site komple hata veriyor. rezillik. selçuksports daha iyi hizmet veriyor hem de bedava!
ulan bir daha size para verip satın alırsam allah benim belamı versin. parasını verdiğim ürünün hizmetini alamıyorum. bu ülke kaçak yayınları sonuna kadar hak ediyor. lanet olsun yapacağınız yayına.

edit: açtım selçuktan seyrediyorum. adam çatır çatır hizmet veriyor. bu araplar şu saçmalıktan utanmazlar amk.
ikinci sezon paralı izleyelim dedik de, kaçak yayınlar daha sorunsuzdu amk.