Sık geçen başlıklar

beşiktaş tüpraş stadı 2

ekşi'de gör
pazarlamacılar iyi bilirler ki, 3 yıllık stat ismi anlaşması tamamen kulübe kıyak olsun diye yapılmış bir iştir. hiçbir büyük marka 10 yıl altı bir süreliğine stat isim sponsorluğu anlaşması imzalamaz çünkü anca 10 yılda insanların zihnine stadın ismi kazınır. 3,5 yıl sonra tüpraş stadı ismi tarih olur. resmen bağış yapmış rahmi baba. resmen yönetime 3 yıllık süre tanımış yeni sponsoru bulabilmesi için. inşallah yeni yönetim daha büyük anlaşmalara imza atar.

türkiye'nin en büyük sanayi kuruluşunun adı verilen stattır.
"rahmi abide kulubun anahtarları vardı, süleyman seba pazartesi sen aç, ödemeleri de yaparsın derdi, rahmi abide ödemeleri yapardı." (hasan arat)

bu basiretsiz yönetim sponsor bile bulamadığı için, yine bir pazartesi günü rahmi ağabey, stadı açtı.

yönetim istifa

ve teşekkürler rahmi ağabey.